tisdag

hejsan!! vilken seg dag idag. började med att jag vaknade PRICK åtta, och då går min buss.. så jag fick ta den halv nio, kom för sen en kvart typ, men eftersom vi hade kaj så var de lugnt! min favorit lärare lätt. sen hade vi svenska och efter det engelska. skolan gick skit bra, men skit segt! efter skolan drog jag hem till carro, snackade lite med henne, och ÅT! :) haha. vi älskar mat? efter de drog jag hem till baby lite. och nu sitter jag här, helt mätt. funderar på om jag ska ta tag i min läxa. det lutar åt att skjuta upp det, men palla göra det egentligen? skönare att veta att man har de gjort. haha, nu lät jag som en pluggis. men detta är min sista chans, och då tar man den. väl?

skriver mer sen, p&k / joooooo jOOj jojzIIIiiiii


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0