tjenis

hejsan svejsan! :) glömde eller ja, hann inte uppdatera igår efter jag färgat mitt hår. det blev bra, som innan, fast svartare. :) efter jag färgat de, sköljt ur all inpackning och så, åkte jag till min söta pojkvän, hihi. kom dit vid nio(?). kollade film, mös, tog det lugnt osv. jag älskar dig mest daniel, glöm aldrig det! imorse vaknade jag vid halv nio, gick till skolan. var där, sen hem till älskling igen, kollade film&mös! .. sen drog jag till carro en stund, sen hem igen. här hemma åt jag, tog det lugnt. sen fick jag riktigt tråkigt, så jag drog till bjuv igen, CARRO SOO SHO! <3 var ute med allt&alla, träffade älskling igen, hihi. nu sitter jag här.. snart varit hemma i en halv timme, och under tiden har jag hunnit duscha, suttit vid datan, och bråkat med mamma. men jag älskar väl henne ändå. ska alldeles strax bädda rent i min säng, smörja in med min DKNY red delicious lotion och lägga mig i sängen. skönt det också! imorgon blir det skola, sen plugga, kill me please!

ha de bäst!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0