tre små sötisar ♥


somsagt, ursäkta min dåligaa kamera. köpte även dessa tre små sötisarna
idag, på cubus. 3 för 99, det kallar jag billigt. blev inte så mycket mer idag,
var trött, sur och inte alls sugen på att shoppa. blir väl mer nästa vecka i guess.

skolan idag var riktigt skoj, vi träffades 9.00 utanför allivs, gick in och handlade
mat och dricka, sen gick vi vill varagårdsskolan, lagade mat och chocklad-
pudding, yuumi. (: jag älskar verkligen min klass, i do. sen slutade vi vid tolv,
därefter blev det familia. handlade uggsen och det då, hämtade även ut min
p-stav, LÄSKIGT! vet inte om jag vågar, JOOOO, jag måste. haha. nu ska jag
göra ve mig. klockan är fem och min buss går sex, ooooups! jalla baj


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0