trettonde

13/10 idag då alltså, en måndag. måndagar suger riktigt mycket. (enligt moi.) vaknade upp hos danne bebiz, vi försov oss. ouuups. (a) vi vaknade vid halv tio-tio, han börja klockan åtta, och jag halv nio. duktigt! så vid tio-halv elva gick jag till skolan. träffade alla som jag inte träffat över helgen! :D nice, trivs jätte bra i skolan, och det är bra. hade matte, åke vår lärare fick typ damp på mig och gianni för vi satt och slog varandra. (som vanligt haha) så vi stack för vi blev sura. sen hade jag engelska, gick hur bra som helst! åtta glosor tills imorgon, skit lätta! det är typ såna man lärde sig i sjuan? iv fo sho! efter skolan drog jag och lollofizzle till helsingborg (ungdomsmottagningen).. beställde tid till p-stav osv! gick bra. saknat att vara med lollo, umgås knappt mer. :( sen vid fyra tog jag tåget till bjuv, träffade älsklingen - mös och snackade, JAG ÄLSKAR DIG TACK FÖR DU FINNS HJÄRTIS :) sen kom jag hem, har varit ute med robban och malin lite. tog nyss precis en dusch, ska snart plugga.. sen ringa bekkah, carro och bebis.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0