update ;

hej återigen.
nu har jag fikat, snackat massa skit och tagit de chill. tänkte gå ut och gå en runda, men så kollade jag ut. beck svart? ingen lust att gå själv, när man knappt ser något. man märker verkligen att det snart är vinter helvete igen. :( okej, jag ska erkänna en sak, vintern är min favorit årstid. men de är så jävla tråkigt med mörker hela hela hela tiden! håller ni inte med? så istället fick jag ta min engelska bok, lägga mig i soffan och plugga engelska! kan glosorna utantill nu typ. det känns bra iallafall. vill bara klockan ska bli typ nio-tio, så jag kan lägga mig. somnar jag nu, så vaknar jag garanterat typ tre inatt, sten pigg, HAHA! och det orkar jag inte med helt enkelt. vill vara hos älskling, sover allra bäst där. men det kanske är för att hans säng typ är skönast i världen? och för att jag älskar att sova med honom? hatar att sova utan honom, hatar att sova själv överhuvudtaget. nu ska jag ta mig ett varmt bad i think, rätt skönt, i need it! sen blir de tv och soffan!

p&k, / johannis.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0