update ;

jag blev jätte glad, trodde mitt nerladdninsprogram hade börjat fungera igen. men självklart är det bara vissa låtar som går att ladda ner. SUG! riktigt segt. vill kunna ladda ner musik igen, palla leva på andras musik? ;b hahahahahha, ni fattar vad jag menar? har massa låtar jag vill ladda ner, men NEJ, nu ska bearshare självklart fucka sig. KOKA!

satt nyss och letade i massa mappar efter en låt som jag dock glömt bort namnet på.. så hittade jag en mapp med massa cypress hill låtar, iiiiiiiiiiihh så glad jag blev. för er som inte vet lyssnade jag skit mycket på dom innan, verkligen älskar dom! så nu spelar jag cypress hill 24/7 haha.

nu ska jag duscha och plugga, pusstja!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0