update

nu har det hänt, på riktigt. :( min ström sladd till datan är knäckt, i två bitar. så jag kommer förmodligen inte sitta här så jätte mycket och skriva, om jag inte får låna mammas sladd tills jag fått en ny data, buuuhu. anyway, kom hem från älsklingen för en stund sen, ska snart till familia med mamisen, vi ska käka där och handla något antar jag? ;b imorgon ska jag nog också hem till danne en stund, hans mormor&morfar från stockholm kommer, och han tyckte jag skulle komma dit då! :) så vi får väl se vad som händer.. har prov imorgon också. men jag kan de helt typ, skit lätta glosor.

åååååååååååååååååh, så sur jag är på min sladd, men nu ska jag röka!
pusss&kram / johannis.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0