veckans plus och minus


Definitiv min nya vinterjacka, så sjukt skönt att ha en redan nu, för med tanke på detta värdret, så är de ju ingen risk att man svättas ihjäl med en tjockis jacka på sig! big love till jackan helt klart!

Helgen som jag fick spendera med alla mina älskade vänner! först så umgicks jag med carro hela fredagen, och igår (lördags) tillbringade jag kvällen/natten med älskling, carro, bekkah, sara, johanna stampe mm! längesen, så sjukt skoj.

Att jag fick tillbaka min mobil, jag kan helt enkelt inte leva när den är på lagning! utan den, ingen jojo haha.


Jag räcker fingret till såna som dom, skit snackare! det är inte speciellt moget att snacka skit och hitta på rykten åt oskyldiga folk. jag tror faktiskt inte jag är ensam om att ogilla dom.. eller?

Matematik, jag gråter snart! jag verkligen gillar skolan skit mycket, alltid roligt där och så. men matte.. jag hatar matte, det är svårt, tråkigt och komplicerat. jag förstår verkligen mig inte på det! snälla, någon som kan vara snäll att hjäla mig kanske?

Vädret, regn, regn och åter regn. jag flyttar snart till afrika!

av: Anonym

Johanna hoppas att du nån dag kan inse att vissa av dina vänner är riktiga vänner. Visst att du tycker illa om "de som snackar skit"säger du, men en dag kommer du att inse att det är dom som är de finaste vänner man kan ha. En som verkligen bryr sig om dig. Som blir orolig och bara vill ditt bästa. Jag lovar en dag kommer jag få rätt även om du inte känner så idag.

"En annan som oxå bryr sig"

2008-10-20 @ 07:58:33
av: Anonym

kan du sluta vara anonym hela tiden?



nej äkta vänner snackar inte skit.

2008-10-20 @ 20:32:18

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0