waaaaaaaaaazup?

tjenis penis! vittisgt va? ;) igår skedde ingen uppdatering.. här kommer förklaringen till varför: hade skola från 08.30-14.00, men jag stack tidigare för jag pallade ej engelska! gick hem till bebis där han och någon sebbe(?) var.. softade och snacka mest! sen tog jag bussen hem, var lite med gipzy jennifer! :D softade mest. sen vid sex tog jag bussen hem till bebis, kollade film, bland annat the hills have eyes 2 så vrickad film jag lovar er! har sett ettan också, dom är bra.. men psykiska! ;b sen somnade vi, har absolut ingen aning om när. idag så vaknade jag upp brevid my love! ;) rätt tidigt faktiskt!! halv nio? yep. sket i skolan, stannade hemma, hade bara lektion i en timme ändå! vi kollade massa filmer, mös och åt pizza! kom hem vid tre.. ska snart till bjuv igen, till carro! ska umgås med henne ikväll, iiiiih. har nyss duschat, så jag ska alldeles strax fixa moi. imorgon blir det dricka med dom bästa!

återkommer imorgon?
pejs!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0