avreagering!

i hate that i love you! jaaa, precis!!!!!!!!!

och ni som verkligen bryr er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket och AAAAAAAAAALLTID finns vid min sida, jag har en sak att säga er - FUCK YALL! för ni hör bara av er, skickar sms eller skriver på msn när något inte är som det borde. om jag inte har med danne på mitt nick tillexpemel, då ringer ni DIREKT och frågar vad som hänt, eller skriver. vet ni vad såna som ni kallas? fake ass bitchez. ni är inga vänner, ni är NYFIKNA. men sen finns där personer som faktiskt bryr sig, PÅ RIKTIG. som ringer, skriver eller hör av sig ÄVEN om allt är som det ska. dom bryr sig i ALLA lägen. inte bara när dom vill veta vad som hänt. det kallas ÄKTA  VÄNNER! och just precis du är ingen av dom. du bara snackar skit och leker intressant, vilket du inte är.


stick.

av: kornelia

hihi :) jag hör alltid av mig hjärtat :$

2008-09-21 @ 13:04:07
url: http://korneliia.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0