bensinstopp

tjenixen. idag är det inte vilken dag som helst.. för jag åker till grekland om några timmar! :D dagen började med att jag gick upp vid nio, tog det lugnt, fixade mig lite, och klockan tio tog jag bussen till skolan. hade lektion från 10.30-12.00, sen slutade jag. skit skönt. därefter vandrade jag hem till carro, snackade en massa och sa hejdå till henne. im gonna miss ya babe. sen tog jag bussen hem 13.45.. när jag kom hem väntade korre&vonke på mig, dom skulle till hbg. så ville dom att jag skulle följa med, så det gjorde jag! ;b kollade lite i affärer, sen skulle vi hämta vonkes mamma, och lämna av henne hemma hoss honom. så det gjorde vi. men fick bensinstopp! HAHAHAH som vi skämdes. så de var bara till att gå. men det löste sig till slut. jag kom hem vid fem tiden, slappade mest, tog en ciggeluring med jesper och snackade om våra tankar kring livet, poet haha! vid halv sju åkte mamis och jag till mc donkis, käka ''middag'' där för mami pallade inte laga något. tur det är gott! träffade även poppe&stampe på familia, mohaha. sen körde jag och mamis hem.. nu sitter jag här (20.17), ska snart packa det sista, städa mitt rum lite, duscha sen kolla någon film med mamisen. inte lönt att sova, vi drar ju hemifrån 03.00, så de känns olönt.

hör jag inte av mig senare ikväll, så kommer min nästa uppdatering den 3 oktober! so long suckers, haha! jag lovar att jag inte ska sakna er för mycket. ni får ha det jätte bra allihopa, för det ska jag ha! take care. / j.




don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0