ching chong

hejsan svejsan. nu sitter jag här, svin mätt. känns som om jag har gått upp ca fem kg i vikt? haha. vid fem(?) åkte jag, mami och kornelia (som bor hos mig atm, pga av lite saker) till väla, mamma växlade pengar till grekland, och jag fick klämmor, tottat och en ny piercing till läppen. skit söt rosa diamant. TACK MAMI! :) sen efter det åkte jag, mami, korre, min moster, hennes man och hugo till kina resturang. sååååååååååå gott. älskar kina mat! var hemma vid ungefär halv nio. nu sitter vi vid dat(a)oerna och nördar oss. ska snart glo på en massa filmer som vi fixat. wiiho. förövrigt så saknar jag carro så in i bomben, och det suger! ;/




av: korneliia :)

tur du har mig här som upplivar stämningen :D tror du vi får ta lite cola sen? :$

2008-09-22 @ 21:50:05
url: http://korneliia.blogg.se/
av: cassie

skulle bara kolla för säkerhets skull, fast i&försig så har dem inte alla kläderna på sidan. checkar irl ist ;D

2008-09-23 @ 16:05:21
url: http://whatilike.webblogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0