en doft, tusen minnen

jag är en riktigt parfym-älskare, det kan jag verkligen inte neka!
har ungefär 14-15 parfymer, köper nya och slänger tomma flaskor
hela hela tiden känns det som! har någon en parfym på sig vet
jag nästan direkt vilken det är, vilket märke osv. samma om jag
luktar på en parfym jag hade på mig en viss period i mitt liv, får
jag upp massa minnen i huvudet, från just den perioden. det är
sjukt egentligen.. men det finns inget bättre än parfym, älskar de!


Paris Hilton - Heiress, denna parfymen påminner mig om
lollo helt klart. hennes favorit parfym, helt klart. sjukt god!


Britney Spears - Courious incontroll, jag vet ingen godare
doft än denna. jag är helt såld i denna parfymen. tyvärr är
den slut, och har varit de ett tag, men snart så luktar jag
den igen. kostar ungefär femhundra kronor. ÄLSKAR DEN ♥


Hugo Boss - Deep red, god, godare HUGO BOSS!
har dock inte denna parfymen, men jag älskar denna
doften. får vinter minnen ifrån denna. :) sjukt god.


JLo - Love at first glow, JLo's parfymer är så sjukt sjukt
goda, och flaskorna är så fina, stilrena, men ändå sådär
gulliga. har alla ur hennes glow-serie, ett måste för dom
är sååå goda. har haft två av varje, men dock bara en
av varje doft nu. hoppas hon gör fler, som luktar lika gott!

lite parfym tips från moiiii! vet så många mer, men orkar inte
lägga upp fler just nu! take care allihopa!



don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0