. . .

helgen har varit jätte bra.
i fredags var jag i bjuv hela dagen, var med carro & c/o.
stack till åstorp, TÅGET säger jag bara, haha! vilken kväll.
sen så sov över hos älskling. ♥ älskar dig mest.
i lördags vaknade jag upp hos älskling, drog hem vid
tre, sen till min moster & kusin i ekeby. svär så bort-
skämd han är, TRE år och fått en fyrhjuling.. men de
är nice anyway. :} sen hem, var lite med korre. tog
de mest lugnt, träffade älskling också en stund.

idag så vaknade jag vid tolv tiden, tog det mest lugnt,
var ute lite med ziggenar jennifer! ;) haha, hon är knas
hon.. sen vid fem tog jag bussen till bjuv, var med min
carro baby. ♥ du är bäst! träffade min älskling, var ute,
jag&carro köpte massa godis, chips och läsk, satte
oss ute på varagårdsskolan, snacka skit mycket! oh
älskar sånt. tack för jag har dig gumman. sen vid 9
hämtade mamis mig i bjuv, vi stack till statoil, hon
köpte cigg, chockladpudding och snusklubba åt mig.
yuumi. sitter vid datan nu. :) ska snart ta lite chips,
kolla en bra film sen sova. skola imorgon, buu. :(



don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0