. . .

1. berätta 15 sanningar om dig själv.
2. utmana 6 personer i slutet av ditt inlägg.

1 - jag har världens sämsta morgonhumör.
2 - fötter är det värsta jag vet!!!!!!!!
3 - har aldrig sätt min ''pappa'' som en pappa.
4 - jag är blondin egentligen. ;)
5 - jag älskar mina vänner, min pojkvän och familj mest av allt!
6 - jag har absolut inget närminne, jag har noll koll på allt(!!!!!)
7 - jag älskar mjukskläder <3
8 - jag knarkar inte som så många fått för sig!
9 - danne är min första riktiga kärlek, och jag älskar han sjukt mycket.
10 - jag har växt åtta cm på fyra år, shaaaardy.
11 - jag älskar mitt liv!
12 - jag går på iv, och GILLAR det.
13 - jag suger på höger&vänster.
14 - jag är jätte rök sugen!!!!!!
15 - jag har två halvsyskon, i danmark.




don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0