fredag is the shit

eller inte!!!!!!!! damp på denna cp dag asso. ooooh. ;s
ingen eller inget vill som jag vill idag.. först hade jag skola
från halv nio till halv tio, sen tog jag bussen hem, vilade tills
halv ett, fixade mig lite snabbt, sen stack jag och mamis till
bjuv, skulle på polisförhör. de gick väl hyffsat, förutom att jag
börja bråka med den ena polisen. dom är fan inte mänskliga.
men anyway, jag drog hem, chilla och så. :) sen jobba jag lite.
vid sju tog jag bussen till thessi, hon fixa sig sen drog vi till
stampe, var där en stund, sen kom mamma och hämtade
mig. palla inte va där, så sjukt irriterad idag! :s vafan händer?
mitt humör är nere på noll. ZERO! nu sitter jag här vid datan
bara, tar de chillnani. funderar på att poppa lite popcorn, och
glo på någon bra film, om de nu finns någon. sneat på livet
totalt!!!!! imorgon ska jag träffa min älskling, längtar. saknar
honom så mycket. :(:(


HA EN BRA KVÄLL FOOOOLKZ!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0