godnatt

hejsan människor. klockan är snart tolv vilket betyder att jag snart ska sova! är helt slut i kroppen. stack till syster i ekeby vid tre idag, käka pizza, chips, godis och så! :) saknat henne så. sen vid sex drog jag hem, tog de lugnt och så. sen vid sju fick jag och carro cp ryck, så jag stack till bjuv, och var med hon, thessi, älsklingen, tasso & stampe. :) fast vid halv tio drog jag och älskling hem till honom, mös&tog de lugnt. <3 tog bussen hem kvart i elva, och hamnade här.. är fett hungrig, funderar på att äta något nu innan jag somnar..

imorgon är de skola från halv nio tills två, sen hem till mormor en stund. :) senare ska jag hem till min älskling som är världens bästa! ska nanna där, iiih. ;* de var typ allt från mig. Ta hand om er!





don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0