helg

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG! and i love it. :)

igår var jag med carro <3 jag slutade skolan halv tio, gick hem till carro.. vi fixade oss och sånt, sen tog vi bussen vid två, för vi segade oss sjukt mycket. sällan? :) hahha nej. vi stack från väla vid halv sex, jag handlade inget. DUKTIGT! :) carro  hoppade av bussen i bjuv, men jag åkte hem till billesholm. sen vid sju tiden tog jag bussen till bjuv, så drog vi till perstorp. HAHAH vilken håla. :} vi frös ihjäl så vid tio åkte vi hem till henne. sen deckade jag klockan tolv typ. älskar hennes säng! ska SNO!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

idag vaknade jag upp och fick PANIK. jag bara VARFAN ÄR CARRO? :| haha. hon låg visst där uppe, för jag hade tagit upp hela sängen och hon ville inte väcka mig.. haha hjärtis då! :D jag åkte från bjuv vid två.. nu ligger jag i min soffa, men korre brevid i den andre. hon ska sova här inatt! de blir massa god mat, godis och sånt, as usual?! hihi. lördagarna börjar bli vår dag tycker jag? :) hihi. nej nu ska vi nog ut och ta en cigg eller något.

på återseende!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0