host host host & höst

nu när hösten börjar komma, så kommer förkylningen också, typiskt. jag hatar det! det är jätte kallt ute, helahela tiden. hade inte jätte mycket på mig idag, men seriöst, jag höll på att frysa till is? det är inte normalt. tur man ska till grekland om drygt en vecka! ;) (hoppas bara förkylningen jag börjar få hinner försvinna). idag började dagen med att jag försov mig, så jag missade åtta bussen. skulle ta den halv nio, men den gick ej förbi netto (där jag hoppar av, och jag palla ej gå från stationen till skolan), så jag tog nio bussen. väl framme i skolan var där faktiskt mycket folk för en gångsskull.. t.o.m moje var i skolan!! snacka om att slå på stort haha. cassie var också i skolan, hon var väldigt tramsig! :D haha. på våran sista lektion kom skolsyster, hon är sjuk asså! bajshumor. hahahhahaha psykad människa! vi slutade vid två, drog hem till min älskling, hämtade lite kläder som jag behövde. sen tog jag bussen hem kvart i tre. :) inte gjort så mycket idag, mest tagit det lugnt. tog bussen till bjuv vid åtta, lämna jovan pengar som jag lånat av honom, sen träffa jag min kusin linda, så stack vi till maxi och handla lite, sen körde hon mig hem. sitter här nu och segar, somnar när som. mamma åker till stockholm imorgon, så jag och älsklingen har lägenheten för oss själva en natt. :) myspys!

p.s; någon som vet hur man ändrar textsnittet i sin blogg? för detta är sjukt fult, och jag har duktigt nog glömt hur man gör.

av: cassie

hahaha ;P

2008-09-17 @ 13:00:27
url: http://whatilike.webblogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0