k & j

yesbox! ni läste rätt, K&J. kornelia kommer till mig kl sex, iiiiiih.
saknat henne så. ;/ alltid lika skoj med dig gumman! skulle ju
egentligen varit med min älskling idag, men vi ska ses imorgon
istället. då har vi fyra månader. <3 idag vaknade jag vid elva, tog
de lugnt, åkte och jobbade lite, nu sitter jag här. (16.23) ska städa
mitt rum närsom, sen kommer kornelia, blir myskväll ikväll! :) de
är väl de jag och hon är bäst på, förutom att festa? :D

min mobil, min älskling, min andra halva, HAR CP RYCK! jag hatar
den fast jag älskar den så mycket, ooooooh. först lämnade vi in den
på lagning, den blev inte bättre, lämnade in den en gång till, den blev
inte bättre då heller, och tredje gången vi lämna in den, fick jag en ny,
fast samma modell.. och nu har jag den ''nya'', men den är inte ett dugg
bättre än min gamla, min gamla var fan bättre. :s alla på telenor säger
det är den bästa mobilen hit och dit. mytomaner!! min är fan den ur-
dåligaste i hela världshistorien, den suger som fan. och det dummaste
av allt är att jag har försäkring på den, som mamma betalar varje månad.
men jag får ingen ny för det?! :s cp telenor, hatar dom. hoppas dom dör!



j&k <3


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0