nästan helt klar

japps, nu har jag packat klart min resväska, ska bara lägga ner nessesären med allt mitt smink, smycke, smink borttagning, hud kräm, lotion och massa annat skit som en tjej bara älskar! :D börjar bli riktigt trött, klockan är OO.32, ska köra O3.OO som jag säkert skrivit innan. funderer på att krypa ner i soffan med en cola och kolla på någon rolig film, så jag kan hålla mig vaken. jag har en sån skit konstig känsla i mig. jag tycker det ska bli RIKTIGT kul att åka, men jag vill verkligen inte. pluset med resan är ju själva resan - att sola, bada, ta det lugnt, shoppa, äta&dricka gott och att slippa skolan&hösten. men minuset med resan är att lämna alla vänner (yeah right, en vecka är inte mycket, men dom är mitt allt) och min sköna säng. det är nog nackdelarna. men som sagt, de possitiva överväger det negativa, och då är de väl bra? jag är tillbaka den tredje oktober! och då ska jag bomba carro direkt, för det har jag lovat henne. (a) kommer hem HEM HEM, asså till min lägenhet ungefär tre på morgonen, då ska jag sova direkt. och självklart smsa carro! jag har inte glömt dig gumman! :D skippar skolan på fredagen, rätt skönt! :)

föresten, det är rätt tomt nu utan kornelia nu. hon åkte hem igår.. och hon bodde hos mig i fyra dagar. jag hatar verkligen att vara själv. ÄLSKAR att ha folk omkring mig. fast ibland finns det inget skönare än att vara själv. men som sagt, IBLAND. ibland är inte ofta, ibland är då och då. typ en gång i månaden! haha.

och nu kom jag att tänka på en sak till.. jag målade nyss mina naglar!
nagelacket kommer från H&M, älskar deras nagelack. billiga plus skit
fina färger. det är alltid bra med såna fynd. (dock lite mer rosa än den på bilden)
 
ha det bäst!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0