OUPS, my bad!

sooooooooooooorry, jag lovade att uppdatera min blogg, men vet ni
vad? jag har haft fullt upp! my bad, lovar jag ska bättra mig på det! :)
igår hände inget speciellt, skolan - hem - jobba lite - bjuv; va med
carro, sen hem till älskling. var väl hemma vid tio tiden, och då hade
jag verkligen ingen lust att sätta mig vid datan, HELT slut i kroppen..

idag började jag halv nio, slutade klockan två. blev hämtad av mami
vid två. hem, sov som en stock. drömde värsta cp drömmen, stoffe
(dannes bror) blev attackerad av en haj, så satt jag, danne, stoffe
och stampe på en brygga och kolla tv, så tappa jag min mobil, fick
riktig panik osv, HAHA! att man ens kan drömma något sånt, cp..
sen vid halv sex drog jag till carro baby! :D jag, hon, hennes mami,
bror, mormor och mammas kille drog till stranden, sjukt mysigt!
åkte hem vid halv nio, nyss duschat! snackar med min älskling
på msn, iiiih. nej nu ska jag snacka klart där, sen sleepa!




don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0