p.s; i love you

kom hem för en stund sen, sitter vid datan och snackar med carro! :D de är min brud de. älskar henne fast hon har tjockis kinder. (det har jag med men iallafall).. kornelia kommer nog till mig sen, för jag tror hon ska med på restaurang & sen när vi ska växla pengar! <3 hon sov ju här inatt som ni säkert vet. vi tog bussen till skolan vid åtta, jag var där hela dagen. :D high five to jojo! nu sittert jag här, har absolut INGENTING att göra. funderar på att resa på mig och ta en cigg, men jag har faktiskt ingen lust till de. mohaha!

jag åker om tre dagar, jag vill inte! jo jag vill, men
ändån inte. jag kommer sakna alla så SJUKT mycket.


(har ju satt i min piercing igen) :)




p.s; i love you


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0