torsdag

tjenixen. blev ingen update igår. hoppas ni förstår! :) kornelia sov här istället.. danne & jovan kom och skulle hämta dannes saker, men dom glömde sakerna, ooops! när dom hade dratt, så käkade jag&k pizza och tog det lugnt hela kvällen. somnade rätt tidigt.. idag blev det ingen skola, har ingen lust  alls. ;/ mår fuckdup.. så jag och kornelia sov tills 10.12 och nu ligger vi i varsin soffa och softar! mamis kommer hem ikväll, i need her!!!!!!!!!! <3<3<3 har inget mer att skriva, tom på ord.





det kommer aldrig bil som förr igen, det är väl bara att acceptera.
jag älskar dig så sjukt mycket, men det kommer aldrig bli som förr..
''sanningen är att jag var lycklig med dig, en plats i ditt hjärta betyder mycket för mig''

av: cassie

Jo det tycker jag, men om vi säger hundar som t.ex en chiuaua som är korthårig, dom fryser extremt mycket när man går med dom ute på t.ex hösten&vintern så jag tycker att det är helt okej att ta på dom någon tjock&varm hund tröja, för det är plågsamt för hunden ifall den ska ut och gå, kissa&bajsa och fryser nästan ihjäl. men när den har ett klädesplagg på sig så fryser den inte och därför är det inte djurplågeri, enligt mig! :) fast man måste ju i&försig vänja hunden vid kläder sen den är liten, för tar man på en vuxen vovve kläder när den aldrig haft det förr så är det taskigt! ;D / till kornelia

2008-09-18 @ 13:00:01
url: http://whatilike.webblogg.se/
av: cassie

då så, då borde ju du veta ifall det är plågeri att klä hundar eller ej! detta var bara min mening ;) alla har vi olika åsikter!

2008-09-18 @ 14:37:06
url: http://whatilike.webblogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0