update ;

heeeeeeeeeeeej allesammans! :D har inte uppdaterat på länge. helgen har varit sjukt rolig. bjuvsfestivalen är fan bättre än hbgfestivalen, enligt mig, och säkert många fler.

i fredags drog jag till carro vid två tiden, jag, carro & thessi fixade oss i flera timmar, haha från tre till sju typ? skit roligt. :) sen vid sju kom bekkah&johanna, senare kom danne, stampe, poppe och flera folk, satt där och förfestade.. sen drog vi alla ut i bjuv, det hände riktigt mycket, och de var skit roligt. jag och carro var hemma vid tre typ? HAHA! :) som vi frös, och såna anfall vi fick på natten, men fett skoj. i lördags vaknade jag upp i carros säng, hon bara: SÅ SÖT DU SNARKAR :D jag bara ooh, ;$ hahahahaha. vid två tiden tog jag bussen hem från min baby. ;) drog hem till mormor, sen kom jag hem vid fem igen.. fixade moi och så, sen körde jag, mamis och min moster till bjuv, och dom lämna mig hos carro, där även thessi va. :) sen vid halv tio drog vi ut på festivalen, och de var SKIT skoj. tog bussen hem vid två, sen sov jag min skönhetssömn. TACK FÖR EN SUPER ROLIG HELG ALLIHOPA!! <3 i söndags vaknade jag vid tolv, softade mig fram tills fem, åkte på kalas hos min kusin Therese, som fyllde 21, congratz! <3 sen kom jag hem vid åtta, tog bussen hem till danne, kollade massa film&mös. sen somnade vi vid ett! jag älskar dig bebiz. vaknade upp hoss honom idag vid åtta, han gick till sin skola, och jag gick till min. :) var där bara en lektion, mår/mådde skit. :/ Krya på jojo. :) drog till vara lite, träffa danne och thessi. och nu sitter jag här, ska äta något sen vila lite. återkommer senare!



don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0