waza

idag vaknade jag faktiskt i tid!!!!! grattis johanna. gick upp vid 09.20, fixade mig pyttelite, sen stack jag till bussen 09.50, sen kom den klockan 10, prick. åkte till skolan, hade livskunskap. de är faktiskt skit roligt tycker jag, vi snackar verkligen om allt mellan himmel och jord. sen slutade vi. alltså jag hade lektion från 10.30 - 12.00, rätt onödigt. sen hämtade min kära mormor mig, körde mig till min gamla skola, hälsade på. när jag kom dit insåg jag hur skönt det är att slippa den skolan, haha. saknar bara den lite. men hade aldrig velat gå där nu när vi nior har slutat. sanningen svider, haha! nu sitter jag här och segar, alla är ju i skolan. va ska man göra? jesper kommer hit en stund sen, vi ska käka pizza tror jag. sen kommer min älskling till mig om allt går enligt planerna! :D myspys. nu ska jag äta en macka, för jag är riktigt hungrig.

på återseende! :*


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0