13 th friday.

fredagen den trettonde, och jag har faktiskt inte haft otur alls! det händer väl senare, jag kanske trillar av sängen inatt när jag sover eller något. ;) skolan var helt ok, hade en lektion för hk'n var inställt. NICE! stack hem till baby lite, sen vid ett tog jag bussen hem. stack till city gross med mami och mormor <3 efter det åkte vi hem, jag spela wii som en idijut! träningsvärk haha! :s vid sju lagade jag och mami oxfilé, klyftpotatis och b-sås, JAMMI! sen kom sara, henne har jag spenderat min kväll med. fixade precis hennes blogg, hon blev nöjd. nu ligger hon här brevid mig och sover, ska väcka henne för jag vill ut och röka. imorgon är det alla <3 dag plus min&babys 9 månaders dag, och även farfars 55 år's dag! GRATTIS faffi :) återkommer mer imorgon. taaaaaaaaar'e lugnt.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0