cassie..

eftersom du nu satt lösen i din blogg får jag väl skriva det här. du säger jag copar dig?! cassie, hade jag copat dig eller vafan du nu kallar det så hade jag skämt ut mig. du tror alla vill vara som dig. ingen vill det. du skämmer ut dig totalt när du säger så. jag menar, hur mycket har jag inte som DU har tagit från mig. det finns mååååååååååånga exempel. och sen påstår du jag kommenterat massa saker i din blogg?! vill du ha mitt IP? du har stora problem tjejen. nu fick du ditt svar, och nu kan du sluta och snoka i min blogg hela tiden.

av: Emma

hahahah sheeet, hon måste va riktigt dum om hon tror att alla vill va som henne:P

2009-02-27 @ 10:39:03
url: http://zuukii.bloggspace.se

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0