en hel fucking uppsatts

jag har så mycket jag vill få ut ur mig, som tex hur jobbigt det är med skolan, hur mycker jag hatar, hur mycket jag snear på livet, hur tråkigt vädret är osv.. detta är min blogg så jag får skriva vad fan jag vill. jag är jätte besviken på en viss människa i mitt liv, vad jag än gör, så behandlar h*n mig inte bra. och jag förtjänar det bästa! det gör alla.. som är värda det! ikväll har jag spelat wii, ätit pizza och bråkat. har inte träffat/pratat med mamma på hela dagen, jag saknar henne skit mycket. min mamma är fan kvinnan i mitt liv, utan henne, ingen johanna. har precis tagit ett låååååångt och varmt bad med massa skum som dofta jordgubbe! det var mysigt.. imorgon har jag skola från halv ett tills två, har jag tur, så får jag hälsa på mamma på sjukhuset! <3 hoppas även att hon får komma hem imorgon, vilket mormor säger att hon nog inte får. :( nej nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på film, tända massa ljus och dricka saft. det är fan livet. shit så deprimerad jag låter. livet suger. för stunden, annars älskar jag det!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0