Hallå mitt i natten people!

hej, nu är jag back on track igen, tror jag.. idag så har jag varit igång för fullt, började med att jag tog bussen in till stan vid tolv, följde med sara till sjukhuset. efter sjukan, så gick vi ner i stan, åt, hon handlade lite sen tog vi tåget till bjuv igen vid fyra tiden. mama hämtade mig där, och vi åkte till väla, av henne fick jag två par tights svarta och gråa, två vita linnen, ett svart linne, en röd/vit tunika och en grå, och en guldig piercing. :) tack mum! <3 sen käkade jag nachos och hon wook, efter väla blev det en snabb sväng inom ikea, köpte en tvättkorg haha! var hemma runt åtta, och då städade jag min garderob, tog en dusch och prata lite i telefon. frågan är nu: vadfan gör jag uppe kl två på natten?! jo, jag och bebiz ska antagligen träffas tidigt, och då menar jag tidigt, runt sex på morgonen haha! men om vi ej kan hålla oss vakna, så har jag dock sovmorgon tills elva, min buss går klockan tolv, och min enda lektion börjar klockan ett. hur nice är inte det? jag lovar jag ska bli bättre på att blogga! ska ha mer bilder och mer att skriva om. det kommer! i swear.

xoxo.

av: Jessie - Mamma till Jacob

tack sötnos=) va händre ikväll?

2009-02-06 @ 17:12:05
url: http://silkybutterfly.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0