holla back, if you got crack, or something like that

jag har kommit på varför jag har mina djuriska humörs-svängningar.. min p-stav är ena andledningen, och min kropp har knappt något järn - vilket gör mig svag och trött. p-staven har mycketmycket hormoner, som jag fått på en och samma gång. that's it! så ni får ursäka mig, mitt humör är dock inte att leka med.

jag har väääääääääääärldens bästa nyhet! :D:D<3
idag ringde mama mig halv åtta, blev lite sur eftersom jag skulle upp halv tolv. men hon berättade för mig att hon skulle få åka hem idag för hon mådde bättre. guess what?! jag fick damp-ryck och blev skit glad. även om hon bara varit borta en natt, så är det jobbigt eftersom hon legat på sjukhuset. det är en annan grej om hon ska iväg med jobbet eller något. men jag är glad, för just nu ligger hon inne på sitt rum och sover. krya på mamis! jag svär jag ska ställa upp för henne nu under denna perioden (även i framtiden också), för så mycket hon gjort för mig - har ingen person någonsin kunnat föreställa sig. jag älskar henne mest!

skolan idag, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt ok. vet ni varför?! för cp barnet var där, kvinnan i mitt liv (förutom mama), min andra halva, min tönt - LOLLO! vi hade en lektion - matte. chillivanilli. sen vid kvart i två tog jag, lollo och ida bussen från skolan. jag spelade wii och åt, sen hämtade mormor och morfar mig, så åkte vi och hämtade mami. hade städat lägenheten så hon blev glad! sen kom min moster hit, och m&m körde och hämtade pizza åt oss alla. ikväll har jag bara softat med livet, nu ska jag ringa lollo. imorgon är det helg, WIIIIIIIIIIIIE! på lördag är det alla <3 dag, sen är det lov. me love to be me.

av: Jessie - Mamma till Jacob

okey..hur länge har ni varit tsm?

2009-02-13 @ 02:47:38
url: http://silkybutterfly.blogg.se/
av: anya - my life, your entertainment

sv: aw tack gumman! den kommentaren värmde verkligen. tack tack tack tack!! soulmates <3

2009-02-13 @ 09:15:11
url: http://aniya.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0