i can see him dying

hejsan alla söt-ungar! :) gårdagen blev väldigt lyckad, kul att träffa alla och god mat var det. jag och mama drog hem vid elva för hon blev trött, somnade nästan direkt, har ju faktiskt lyckats vända tillbaka dygnet nu. så de äree najzzz! idag vaknade jag vid halv elva, drog hem till jennifer och tog en cigg&snacka skit, de behövs sometimes! nu har klockan hunnit bli ett, kvart i tre går min buss till stan, ska träffa sara där, shoppa lite och så - sen ska vi sova hoss henne 2night. i love my babe! imorgon har jag ingen aning om vad som händer, kanske träffa en viss person, i don't realy know! men det kommer bli näääjz. nej nu ska jag fixa mig lite.


min favorit och jag <3


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0