im still a rockstar

hejsan! :} har inte varit vid datan på snart en vecka(?), haft massa annat för mig. i tisdags var jag i stan och shoppade lite, i onsdags firade vi hugo, igår var vi hos mormor och grattade henne, och idag ska vi fira henne, fest med släkten kan man säga! ;D alltid kul att träffa dom. har massa bilder jag ska lägga ut hade jag tänkt. idagens började jag halv nio, hade LK - gick super, sen hemkunskap - vi var tre stycken; jag, tim och läraren christina. vi gjorde müsli, blev jätte äckligt. ;b sen vid tolv var jag hemma, hjälpte mormor lite, sen har jag tvättat mina jeans bladannat, dom töjer sig jätte mycket, så jag hoppas dom blivit riiiiktigt tighta nu. imorgon ska jag vara med sara, sova över hoss henne och så! ingen aning om vad vi hittar på, men det blir alltid något roligt i alla fall. :) och förästen, har börjar sola nu! så färg har jag fått, men brunare ska jag bli, skönt att jag tagit tag i något! nej nu kommer de upp bilder!

tog hål där uppe i örat igår, för tredje gången!
min sjal jag inhandlade, ett riktigt fynd! 50 pix från H&M.
min tungpiercing, rosa och jätte stor (större än på bilden) även ny!
dock brunare nu, än när bilden togs.
ikea med danne's söta mama, tack <3
ikea med danne's söta mama, tack <3

allt från mig, än så länge! ciao / royalty


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0