jag är nog fan lyckligast

allt är bra, visst kärleken har sina upp och ner-gångar, men för det mesta är det bra. jag älskar min man och vad är kärlek utan tjaffs? man måste nog bråka ibland. konstigt nog. ibland när man haft det riktigt bra riktigt länge, så är det nästan som om man söker bråk? jag är sån iallafall, för bra för länge, nädu. men jag älskar dig baby, det vet du! :D idag blev jag nog lyckligare än lyckligast, jag fick ett flak snurresprätt, vilket innebär att jag har 23 (druckit en burk redan) burkar av min favvo-dricka. shit så avundsjuk lollo kommer bli, du kan få smaka babe! ikväll har kvällen bestått av wii-spelande, badning i badkaret och jag har även tryckt ner en semla, jummi in my tummy. imorgon blir det sjukhuset med sara, har lovat henne att följa med, andledning tas ej upp här, vi ska iallafall ses i stan vid kvart i åtta(!) sen vet jag inte hur länge vi stannar, blir antagligen att jag ska träffa min man efter det. och en sak som är fett nice, det är att allt som jag trott varit grått, är numera svart, för jag använder glasögonen vid datan, smart!


vila i frid jesper, hoppas du har det bättre nu.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0