JAG é FANTASTISK

jag älskar verkligen mig själv, i do. hade aldrig bytt ut mitt liv med någon annan - no way! jag är självständig, söt, duktig, rolig och allt det dära. hade kunnat rabbla upp en massa mer bra egenskaper med mig själv. jag tar inte åt mig av något negativt, för - JAG é FANTASTISK!

ikväll skulle jag egentligen på bio med danne&c/o, men självklart blev de ej av. borde lära mig att det aldrig blir som planerat. :) så frågan är - vad händer ikväll? antingen så ska jag träffa danne, eller så skiter jag i det och hittar på något annat. i don't know. finns alltid något kul att göra! idag var jag i skolan, ungefär två veckor sen jag var där sist. tacka körtelfebern för det. :) idag så hade jag LK (livskunskap) och sedan hemkunskap, slutade vid halv tolv.. varit med danne lite innan idag, käka pizza och mös gjorde vi, sen vid fyra var jag hemma. imorgon är det en sak som är säker: jag ska få träffa min älskade gulle-plutt, sara! vi ska kolla på i taket lyser stjärnorna, umgås och så! ;b tjejkväll <3 nej nu ropar mama att maten är ready - fläskfilé, klyftpotatis och b-sås, jummi.

och du?! jag är trött på din fittiga stil. jag pallar inte att
komma i andrahand, jag duger på veckorna, men ej
på helgerna. fixa detta, eller så fuckar vi på det okej?

av: Jessie - Mamma till Jacob

så lite så=) händer i helgen??kraam

2009-02-07 @ 10:03:18
url: http://silkybutterfly.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0