make up

sitter här och gör ingenting! dött. men vafan? klockan är halv fem, vilket innebär att om en och en halv timme ska jag vara klar. panik!!!!!! måste sminka mig, plattahåret, göra volym och välja outfit. sminkningen tar väl minst tid, men håret. :( bara för det jag ska slösa lite mer tid för att skriva vad jag gör när jag sminkar mig.

♦ först tar jag foundation, någon från maxfactor, därefter puder från isadora. när jag gjort det tar jag lôreal rouge på kindbenen as usual!

♦ därefter tar jag ögonskugga, sen eyeliner längs fransarna där uppe, sen mascara (låter den vita torka ca 5 min) sen tar jag på det svarta, därefter är jag klar!

IM FAAAAAAAAAAAST!

men mitt hår är alltid katastrof :( plattas sen volym, jag dör! hejdå


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0