010109


nyår's outfiten, ganska lyckad! körde stenhårt på leopard, hahah.
ska berätta lite om kvällen.. åkte hemifrån vid halv sex, där istortsätt mesta
delen av folket var släkt (med mig haha). vi åt räk&lax-förrätt, sen något med
fläskfilé till huvudrätt, och chockladmousse till efterrätt. SÅ YAMMI. drickandet
startades ungefär vid huvudrätten för min del. vi ''barn'' satt i köket, vilket var
jag, robin, niklas, tharese, theres, linda, camilla och patrik. linda bara -
JOHANNA, ikväll ska du INTE va nykter. nää, det var heller inte mina planer.
det dracks cider, champagne, groggar, shottar, vin mm. kvällen var riktigt
rolig. synd att man vaknade med världen's huvudvärk! nej, nu kallar vattnet
på mig. återkommer sen kanske, en sak är säker - IKVÄLL BLIR DET MYS MED ÄLSK.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0