a shot of love..

with tila tequila! nyss kollat på tila tequila, jag älskar det programmet! galen brud alltså.. kan verkligen inte somna, helt döds-pigg! dagen började med att jag vakna upp med baby, gick till skolan, i TID! när jag kommer dit får jag reda på att jag har en lektion, FRÅN HALV ETT tills TVÅ! jag fick cp ryck, haha. när jag förengångsskull var i tid, så börjar min lektion 3875 år senare? jag gick in till syo och sökte in till gymnasie! great, nu är det ordnat. får bara hoppas jag kommer in nu också. ;b sen traskade jag hem till baby i snö och ishalka. visste att han låg och sov, så jag väckte honom. han gick till skolan, och jag tog bussen mot billesholm! på bussen träffade jag fia, hon hade inget att göra, heller inte jag, så hon följde med mig hem! vi käkade macaroner, snackade om allt mellan himmel och jord, gick och handlade cigg. sen vid ett tog jag bussen till baby igen. vi spelade data-spel, nördade oss, och hade allmänt mys! skit nice. vid sex tiden kom jag hem, åt mat, sen blev det badkar. oh jag älskar det! ;) somnade framför tv'n vid åtta tiden, tills klockan tio. undra på varför jag är pigg? bad johanna, väldigt baaaad!


tila tequila.

av: CAAASSIE

hon e så ful :| hahaha iallafall i huvet!

2009-01-09 @ 00:15:18
url: http://sexylicious.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0