do you wanna come to my hotel?

den låten väcktes jag av klockan 12, PRICK! jag bouncade upp, gick på toa, ringde sara så tog vi en ciggis i telefun - snackade om allt mellan himmel åh jord. det behövs, och jag älskar att snacka med den bruden. she's everything for me. <3 jag spelade även wii när jag pratade med henne, lat som jag är så satt jag på en stol, haha. vid kvart över ett kom mami hem, hon har varit på sjukan och tagit bort ett födelsemärke. funderar på att gå ut till köket och snacka lite med henne, fast morfar sitter även i köket och spelar dataspel på sin laptop.. vilken familj, men jag älskar det! :D ska även försöka övertala mami till att få laga tacos idag, så sjukt sugen på de! saknar baby också, deeee suger ju inte lite?! återkommer sen people!

av: c

hähä :D

2009-01-28 @ 13:53:48
url: http://sexylicious.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0