filmtips

nu när det är vinter, hur mysigt är det inte då att bara ligga inne och glo film? jag älskar det! och självklart med massa tända ljus, godis och läsk! kan de bli bättre? - nixtwix. tänkte ge er några film tips, dessa filmerna såg jag i helgen med sara.

barnhemmet (heter dock något annat på engelska) det är en skräckfilm, faktiskt någon av dom bästa jag sätt hittils i mitt lilla liv! det handlar om en familj, så spökar det i huset, och sonen försvinner plötsligt. säger jag mer, avslöjar jag nog den. ett minus med filmen, är att dom pratar spanska - annars hur bra som helst!

shrooms, det är också en skräckfilm. handlar om ett gäng ungdomar som åker till irland för att testa magic mushrooms, det börjar hur bra som helst, sen sätter hallucinationerna igång, det finns inget bra slut på det. filmen är väl helt okej, lite dryg men rätt galen!

2001 maniacs, det är en komedi/skräckfilm. den är inte jätte läskig, men rätt äcklig. handlar om några ungdomar som ska till någon strand, festa och ha det nice. men dom kommer heeeeeeeeeelt fel. avslöjar inte mer, men se den, den är flippad.




don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0