fredag

2009-01-02

goddag! eller ja, snarere godnatt? ;b dagen började med att jag vaknade upp hoss baby klockan åtta i morse, och fattade noll? vi skulle kolla film inatt, sen skulle han massera mig, för jag hade cp ont i min rygg. men jag somnade, så det blev ingen massage inte! somnade om, vaknade klockan två. vi tog det lugnt, mös och snacka. vid halv fem hämtade mami mig, så drog vi till familia. stack inom telenor, skulle fråga hur det gick med min telebobo (som är på lagning). dom sa att på tisdag/onsdag ska jag få en helt ny! :D skönt med ny modell också. sen åkte vi hem, lagade mat - fläskfilé, klyftpotatis och v-sås! yammi! vid åtta tog jag bussen till baby, där även sara och jovan var. vid kvart i tolv tog jag bussen hem. sitter här och gör nothing, eller jo - rökar en cigg och dricker julmust. imorgon ska jag träffa bebis as usual. ;} på söndag har jag ingen som helst aning om vad som händer.. på måndag ska jag iallafall hem till sara och nanna där! ;b vi ska laga mat och sånt mys! hennes mamma är utomlands, så de är chillnani! nej, nu ska jag ringa danne och säga godnatt som jag lovat, sen sleepa!

take care v


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0