"Freedom is just another word for nothing left to loose"

Berätta 15 sanningar om dig själv.
1 - jag kan inte sova i min säng om inte madrassen och lakanet är perfekt.
2 - min absoluta favorit dricka är apelsin juice.
3 - jag har alltid torra ben, kvittar hur mycket jag smörjer in dom.
4 - jag hatar att vara ensam.
5 - danne är min första kärlek.
6 - jag älskar att bada, hade kunnat göra det hela tiden.
7 - mat är det bästa jag vet.
8 - jag har 'piercat' mig i handen.
9 - jag har glasögon.
10 - jag känner inte min pappa.
11 - jag ska få en ny säng på fredag ;)
12 - jag älskar skolan!
13 - min mamma är nog den enda jag litar fullt ut på.
14 - jag har haft piercing i ögonbrynet.
15 - jag hatar billesholm.

av: Ida

8 - jag har 'piercat' mig i handen.

var då någonstans? :)

2009-01-28 @ 23:17:19
url: http://blundiiezidiz.blogg.se/
av: c

lägg ut bild på din piercing? :P

2009-01-30 @ 13:36:21
url: http://sexylicious.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0