goddag!

2009-01-09
eller det kanske heter godkväll? ;b jag är riktigt riktigt trött, sitter och bloggar i köket med datan medans jag tar en cigg. ska snart gå ut i kylan och möta sara, hon ska sova här inatt! anledningen till min trötthet är min älskade pojkvän. :) vi bestämde inatt att jag skulle ta bussen till honom kl fem imorse eftersom vi ville träffas och var pigga. jag verkligen käääämpa dom sista timmarna för jag var trött, men han somnade. haha! :) min sötis. vid fem tiden somnade jag, sen vid halv åtta var det bara att hoppa upp ur sängen med ett leende på läpparna. fixade mig, sen tog jag bussen till skolan klockan åtta. hade livskunskap och hemkunskap, gick snabbt! hade hk på babys skola, så han fick offra sig på mina rökpuser och träffa mig, men det gör han med ett leende på läpparna, de vet jag. haha! slutade halv tolv, så baby och jag gick hem till honom. spelade lite dataspel like usual hihi, sen skulle vi kolla på 8 mile. vem tror ni somna? jo, johanna i egen hög person! jag är inte riktigt frisk än (mina mandlar är svullna) så när jag sover snarkar jag fett högt och mycket, vilket jag aldrig gör annars. baby tyckte väl det lät roligt, så han spelade in det. HAHAH tror ni jag fick ta bort de? näääh. vid fem tiden åkte jag hem, stack och handlade cigg, sen blev de kycklingfilé m. klyftpotatis! yammi. nu sitter jag här somsagt, väntar på saris (L) återkommer sen väl!

det är bra baby :D sj?

i MISS U :D

2009-01-10 @ 09:49:53
url: http://[email protected]
av: myan.blogg.se

nej, ingenting händer i helgen fan :/ sååååå tråkigt. själv baby? <3<3<3<3<3

2009-01-10 @ 17:20:58
url: http://myan.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0