hålan gud glömt

2009-01-03
billesholm, ja, där bor jag. ööööh, jag hatar denna hålan. det finns i n g e t folk här jag kan förstå att jag umgåtts med. alla är så falska, dom leker hit och dit, tror dom är något osv. hade gjort vad som för att bo någon annanstans. när lollo bodde här, ja, då gick det. men nu? no fucking way! nog om detta, ska inte klaga. för då blir jag väl hon som snackar skit om OSS på sin blogg blablabla. men vet ni en sak? :D jag bryr mig inte för fem öre om er, hade gärna kunnat spotta er rakt upp i huvudet, fuckers! ursäkta, men så är de. idag vaknade jag vild halv två, snacka om att ha nolife. har knappt gjort något sen dess. jo, badat badkar! skulle träffa danne idag, men vet ej hur det blir med det. drar kanske in till stan istället. ;b är riktigt hungrig, mama lagat mat, och när man känner doften blir det värre, vill bara maten ska bli klar nu! det blir någon kyckling-grej med pasta, yammi. tror aldrig mama gjort någon mat jag inte gillat! i love you <3 nej nu ska jag hänga upp mina handdukar innan mama dampar, HAHA.

/ johanna


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0