idagens

2009-01-21
vaknade upp hoss danne, bouncade till skolan. hade so, gick super bra! historia är något för mig, HAHA! ;b gjorde ungefär sju uppgifter, sen fick vi sluta för kaj tyckte vi var dryga. gick till netto, handlade festis! to die for. åkte hem vid tolv, mådde helvete. somnade när jag kom hem och jag sov tills fyra. UTVILAD! sen träffa jag emma och tog en cigg med henne. :) min babe det! har inte gjort ett skit idag.. sovit, ätit och snackat med lollo. imorgon blir det skola, börjar halv ett och slutar två. det är skööööööönt! :D funderar på att ta mig ett varmt bad sen packa upp mina saker. har sovit hoss baby i tre nätter, har mycket att packa upp. återkommer sen maybe baby.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0