if god smoked cannabis

2009-01-15
tjaaaaaaaa! hängde med baby hem igår och sov där. inget rättar till sig här hemma, det är jobbigt as hell! vi såg film, mös osv. idag försov han sig, hihi gullunge. :) vi vaknade tjugo över åtta, han började kvart över. så när han duscha låg jag kvar i sängen och drog mig - SKÖNT! vid nio tog jag bussen hem, och han gick till skolan. sitter här hemma och smaskar i mig v-löks bröd, till frukost?! där fanns inget annat gott haha! börjar halv ett idag, vilket innebär att jag får ta bussen till skolan vid tolv. nej nu ska jag äta upp, dricka min powerrade och ta mig en dusch! ska hem till mormor efter skolan, nice. imorgon är de FREEEEEEEEEEEDAG! återkommer peeeeps.

av: SANIBO

nicenice!

2009-01-15 @ 10:00:06
url: http://ssanibo.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0