if i were a boy


nu är det såhär. jag har har inga nyårslöften direkt. men jag ska försöka att börja röra på mig mer, äta mer nyttig mat, mer frukt och så! för sanningen är att jag älskar frukt, speciellt annanas, melon, banan, kiwi, grapefrukt och jordgubbar. ska verkligen försöka att bli nyttig! :} det är inget löfte, så det går att bryta. haha! detta blir väl mer ett försök? åt precis middag, är proppmätt! gott var de. synd att de serut som om jag väntar barn i 8 månaden. skämt o sido. det blir antagligen att jag tar bussen till sara vid sju tiden. älskling sover fortfarande, och jag tänker inte sitta hemma hela kvällen och vänta på att han ska vakna. nejnej. nej nu ringer sara, ska vara social med henne nu i telefon!






































don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0