ingen rubrik

2009-01-14
cuz i got nooo fantasy. haha! :) har inte uppdaterat så mycket om mina dagar på länge. tiden har mest spenderats hoss baby! igår åkte jag till honom vid sex, vi kolla tv, åt mackor, bada badkar och checka film. mysipys. imorse vaknade vi vid tio i åtta, klädde på oss, sen gick han till skulan och jag gick till min buss. hade ingen lust med skolan, that's it. när jag kom hem somnade jag direkt. vaknade vid tjugo över tolv(?) och steg upp! :D ringde saris, har pratat i tele med henne i ungefär en och en halv timme. nu är klockan tjugo i två, älskling ska ta bussen till mig om fem minuter, så han är här klockan två. chillivanilli. i love my man! det blir maaaaaaaaaaaassa mys. :) vi har ju 8 månader idag, så ska pussa på han lite extra! imorgon ska jag till skolan har jag bestämt mig för, börjar halv ett och slutar två. puss på de va. i helgen ska jag umgås med sara och baby! my love. nej nu ska jag klä på mig.

PUSS ♥

av: CAAASSIE

yey ;D

2009-01-14 @ 13:57:11
url: http://sexylicious.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0