jag är hemma igen

2009-01-07
har sovit borta i två dagar nu. hemma nu! skönt att komma hemifrån, men skönt att komma hem också. i måndags åkte jag till väla, där mötte jag sara, inhandlade tre på öronhänge, en ansiktsmas och ett puder. vi handlade även godis och sådant till kvällen. när vi kom hem till henne blev det tacos, yammi! :} hennes mami åkte till tunisien klockan tio på kvällen, så efter de fick vi ff, haha! vid halv elva kom baby o jovan, vi satt och snacka, kolla film och tog det lugnt! vid tre tiden somnade jag o baby. sen i tisdags vaknade jag av att sara skriker; JOJO VI HAR FÖRSOOOOOOOVIT OSS! fick panik, men det löste sig. vi tog bussen till familia, medans baby och jovan tog  tåget hem. sara fick en skit fin ny mobil av hennes dady! därefter körde han hem oss till mig, där mama, mormor och morfar var. v vi fikade, fick min nya telebobo! im in love. haha. därefter tog vi bussen till bjuv, sen tåget hem till sara. när vi kom hem till henne gjorde vi bakadpotatis, med räkröra och vitlöks-smör och sallad! så gott. vi tog det lugnt hela kvällen, kollade film, baka kladdkaka, gjorde ansiktsmasker och färgade håren! kom hem vid fyra tiden idag.. sitter i köket med mami, med varsen bärbar och tar de lugnt. vid åtta ska jag ta bussen hem till min älskade pojkvän! ska nanna där. imorgon börjar skolan. rätt nice ändå!





min mobil kamera tar rätt bra bilder för att bara var 2 megapixel..



av: Emma (:

Ja kan berätta för dig att somliga får dom problem. :O min syster fick det med hon hade mens i en hel månad. alltså p-staven passar ju inte alla och kroppen reagera på olika sätt. min syster fick ta ut sin sån problem hon hade :s. hade ja vatt du hade ja dött.. jag fick inte min mens alls i början när ja satte in den, love <3

2009-01-07 @ 17:43:24
url: http://pickesflikka.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0