jag är kocken idag

ska snart upp till matöppet och handla köttfärs och sallad, vi har redan alla andra grönsaker hemma + bröd, så ikväll blir det tacos. :) jag äääälskar tacos, lätt världens godaste mat! jag ska laga det ikväll, undra hur det går? haha nej men det är lätt. nu ska jag klä på mig, få pengar av mami sen bounca upp till affären och handla, sen hem! baby kanske kommer sen, i hope so. annars blir det bara att softa idag, maybe färga håret. får se..

puss och kram!

av: c

ja fast jag gillar mer wii spel som äventyrs spel än dom vanliga när man "bowlar,spelar tennis,golf m.m." typ jag älskar Zelda i wii HAHAHA;D Ja, mårtens mamma har wii-fit har jag för mig, men har aldrig testat det.. ska fan göra det ;b haha!

2009-01-28 @ 15:06:29
url: http://sexylicious.blogg.se/
av: c

haha den väggen med cassie målningen är typ mindre än halvsvart nu. ;b

2009-01-28 @ 16:04:59
url: http://sexylicious.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0